Wednesday, April 16, 2008

人生,能有几次感动呢?下个星期就有一次

记得去年五月四日我写的博客文章吗?

那个我买东西买到到神经,一年一度的展览会(INACRAFT INDONESIA)又来了!

盼了365天,我又等到了!展览日期从23-27/4/08,连续5天。

如果忘了,呵呵!下面精彩的照片让你再重温一遍。如果有空,不如飞来印尼和我一起买东西、吃东西、买东西、吃东西吧!我担保你会买/逛得不亦乐乎。



我?即使不买也会拼命拍照,让你看印尼非一般的东西。

整个印尼全岛的商人都会把产品带到这个展销会来,所以你不用环岛追追追了。哈哈! 阵容强大吧!

现在学聪明了,背包会带着一瓶水和食物,第一年逛时忘了时间,差点搞出胃病来。还有,切记,要穿一双100%舒服的鞋子,不然,隔天你会酸痛死的。

已经打算好了,约了朋友星期六一起去。但是Hor,如果逛不过瘾,我还有星期天耶!

那天朋友D 听说我还要去,给了我一个含蓄的四角眼--你还买?6月回家行李还有位子吗?不是要把家当都带回吗?

我就用很诚恳、说服力百度的声音和热情的双眸发电回去:“没有买啦!看看而已,看看而已。。。”
讲这些话时,双手在身后打了个大叉叉。

我真的发誓,我会尽量不买,纯粹拍照。。。。但是,如果有意外,那也是没办法的事。
看到美的东西/包包,不买来占有我恐怕会失眠一年,直到来年展览会到来为止。

Exhibited Products

Gift Item
Ballpoint & Wooden box, Candy jar, Woven blanket throw, Key accessories, Lighter box, Jewelry box, Small photo frame, Cigarette box, Aromatherapy, Stationery item, etc.

Housewares, Home & Garden Decorative
Artificial flower, dried flowers, ceramic flowers vase, candle holder, lighting lamp, wood carving, ornament, craft silver, table cover embroidery, cushion cover, place mate, embroidery bed cover, Wooden furniture, rattan furniture, fiber furniture, coconut furniture, bamboo furniture, garden furniture,A kitchen wares, basket wares, table wares, bathroom wares, carpet, painting, candle, glass item, natural stone, pottery, bird house & accessories, umbrella, wind chime, doormat, garden ornament, plan terrace set, self watering hanging planter, garden bridge, garden statue, etc

Toys & Game
Wooden toys, soft toys, game board, inflatable toys, toys box, footballs, jigsaw puzzles, education games, etc
Jewelry
Gold jewelry, silver jewelry, pearl jewelry, shell jewelry, precious stones, etc
Batik
Painting batik, Printing batik, Stamped batik, Silk, etc
Fashion Garment & Embroidery
Fashion embroidery garment, Moslem dress, Indonesian ikats, Indonesian songket, Indonesian ulos, Hand oven fabric, etc

No comments: